poniedziałek, 11 marca 2013

Wiosna????



















Wiosna to zrobiła sobie z nas kompletne jaja! I to wcale jeszcze nie wielkanocne! Taki mały żarcik, pokażę Wam jak jest cudownie gdy nadchodzę - ciepło, słońce, błękitne niebo, pachnąca ziemia, a potem hyc, oddała stery swojej lodowatej siostrze i znowu mamy paskudną zimę. Mówcie co chcecie, ja jestem typem słonecznego południowca. Ale nie narzekam, jestem twarda i uśmiecham się przez śnieżne łzy i przedzieram się przez śnieg. A niech sobie jeszcze pohula, w końcu teraz to sobie może pokazać ostatnie swoje podrygi, jej czas już się kończy i dni są policzone! Koniec nieuchronny nadchodzi, i naprawdę już niedługo będzie wiosna:) a na rozweselenie, moje ostatnie kolorowe prace! Pozdrawiam Was serdecznie, ciepło i wiosennie, na przekór temu co malowniczo  ściele się  za oknem!

Misiowo:




















































Aniołek i napis dla słodkiej Emilki:)




































I inne napisy:


12 komentarzy:

  1. jak dla mnie napis Emilka jest najweselszy :)Czuje się już zmęczona zimą jak ten twój śpioch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wspaniałości muszą w końcu przywołać wiosnę!!!!!! Twoje misiulki są przewspaniałe, cała reszta równie urocza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotcie Niebieski Miś mój faworyt:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dziewczyny! O tak, kolory zawsze pomagają w zaklinaniu wiosny:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna porcja fantastycznych rzeczy :)
    pozdrawiam,oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy...a misie w kropy bombowe!
    Pozdrawiam ciepło, przywołujmy tę wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Gratuluje talentu, piękne prace!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ola fi z "La mia casa".

    OdpowiedzUsuń
  8. nomnacja ode mnie do LIEBSTER AWARD :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodko, wiosennie przepieknie. Kolorytyka misiakow jest powalajaca -alez one sa suprasne.
    Wogole to wszytsko super stworzylas.
    Scciskam cieplo zyczac radosnych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kolorowo :) może przywołamy ta wiosnę :)

    Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcemmmmm takiego misia w kratkę dla mojego IGNASIA!
    W końcu 6.04 . ukończy całe 2 miesiące!!!!!
    ( jak mogę go zdobyć?)

    OdpowiedzUsuń