poniedziałek, 18 czerwca 2012

SZAFA mission completed!!!



Witajcie, jest  - akcja renowacja-reaktywacja zakończona! Szafa jest już taka jaka miała być. Ponad tydzień ciężkiej pracy, momentami iście morderczej i chwilami ogarniało mnie zwątpienie, ale dotrwałam do zaplanowanego końca. Jest dobrze, efekt cieszy moje oczy, czy jest idealnie - nie wiem? Ale ja jestem zadowolona. Widok mieszkania po tymże działaniu już mniej mnie zachwycał także od razu nastąpił "lekki" remont i malowanie całego mieszkania. Jak widzicie w salonie pojawił się ciepły odcień beżu - jeszcze się przyzwyczajam do nowej kolorystyki:)



W sypialni też nastąpiły diametralne zmiany, ale cały efekt prac remontowych pokażę Wam jak tylko dogram wszystko w każdym detalu. I tyle Kochani na dzisiaj, fotek więcej nie mam - metraż mojego M nie daje wielu możliwości "odejścia" i pokazania szafy w wielu ujęciach, ale jak w najbliższej przyszłości pokażę wszystko to ją również sfotografuję jeszcze w innych odsłonach, obiecuję!



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia, ma być upalnie, iście letnio. Lipy już pachną odurzająco i jaśminy cieszą ostatnimi kwiatami, to najpiękniejsze chwile roku w naszej strefie klimatycznej!

19 komentarzy:

  1. Piękna szafa:))aż nie chce się wierzyc ,że tymi małymi damskimi łapkami zrobiona:)))PODZIWIAM:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Uwielbiam takie szafy z lustrem:)
    Pozdrawiam cieplutko
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dobra robota!Szafa robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna,
    W ogóle pięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna szafa!!! Pięknie odnowiona, w bieli wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto było się pomęczyć bo szafa jest piękna , delikatna i pełna kobiecego uroku.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie urządzasz swoje mieszkanie, a talentu do prac "meblarskich" zazdroszczę, bo ja z tym sobie zupełnie nie radzę, a takich gratów do renowacji parę by się u mnie znalazło... Szafa wygląda przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dzielna kobietka z Ciebie! Szafa wygląda obłędnie!!!"Zazdraszczam" :)
    Warto było poświęcić tyle czasu i pracy!BRAWO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawał dobrej roboty:)wyslalam maila z zapytaniem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wyszla, wiem ile pracy w nia wlozylas i teraz mozesz byc dumna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. masz prawo spuchnąć z dumy:))))piękna...marzy mi sie taka z lustrem:)))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest CUDNA! Wprost idealna wyszła. naprawdę szczerze Ci gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ale stworzyłąs cudeńko. Napewno sie napracowałaś ale efekt jest swietny.
      podziwiam i pozdrawiam

      Usuń
  13. o rany... do takiej roboty to naprawde trzeba talentu! GRATULUJE!!!

    zapraszam na Konkus:)

    http://magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ta sama szafa :) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szafa jest PRZEPIEKNA!! :) Po prostu idealna:)

    Gdybys czasami trafila na druga identyczna, badz podoba, albo gdybys chciala odsprzedac swoja to masz juz pierwszego kupca:)

    sciskam

    OdpowiedzUsuń